مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان:
۳۰ درصد صنوف کرمان برای سد معبر اخطار و تذکر گرفتند

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان گفت: ۳۰ درصد صنوف کرمان به‌علت سد معبر با اخطارها و تذکرات مواجه شده‌اند.
سد معبر

به گزارش آسمان بردسیر، امیر هاشمی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان در گفت‌‌وگو با فارس اظهار داشت: حدود ۷۰ درصد صنوف در سطح شهر کرمان همکاری لازم را با شهرداری دارند، اما ۳۰ درصد به دلیل سد معبر با اخطارها و تذکرات مواجه می‌شوند.

 

وی بیان داشت: صنوفی که به اخطارها برای سد معبر توجه نمی‌کنند، با تشریفات قضایی پلمب می‌شوند و یا با حکم دادگاه اقدام به ساماندهی این صنوف می‌شود.

 

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه پیشگیری از سد معبر و مبارزه با آن در حوزه فعالیت این مجموعه است، ابراز کرد: از صنوف تقاضا داریم به آن چیزی که قانون در اختیارشان گذاشته عمل کنند و سد معبر نکنند.

 

 هاشمی تصریح کرد: سد معبر یک پدیده بسیار زننده در سطح شهر است، زیرا معابر متعلق به عموم مردم هستند و استفاده اختصاصی از آن علاوه بر اینکه جرم هست به نظر من گناه هم به‌شمار می‌آید.

 

 وی یادآور شد: همکارانم در حوزه‌های مختلف با آموزش‌هایی که با شرکت در دوره‌های مختلف فرا گرفته‌اند، اقداماتی در برخوردهای اولیه و ثانویه انجام می‌دهند، ابتدا بحث پیشگیری مطرح است و سپس مبارزه با سد معبر را انجام می‌دهیم.

 

هاشمی اضافه کرد: اقدامات قضایی و اهرم‌های قانونی برای برخورد با سدمعبر وجود دارد که ما از آنها استفاده می‌کنیم و در نهایت اگر همکاری لازم صورت نگیرد، پلمب واحد صنفی متخلف انجام می‌شود.

 

 وی با اشاره به قرار گرفتن مجموعه بازار کرمان در دستور کار سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری برای رسیدگی به وضعیت سد معبرها بیان داشت: این امر را با تاکید شورای اسلامی شهر و شهردار و معاونان شهرداری به‌صورت ویژه انجام دادیم و اتفاقات خوبی را هم شاهدیم.

 

هاشمی با بیان اینکه برای ساماندهی وضعیت سدمعبر در بازار کرمان دست تنها بودیم و با کمبود نیرو و تجهیزات مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: با این وجود اما حالا دیگر در قدمگاه بازار به‌صورت کم با سدمعبر و دستفروشی مواجه خواهید شد، دستفروشان هم در حد یک ساعت فعالیت دارند، زیرا ما تعامل با این قشر از جامعه را انجام داده‌ایم که برای امرار معاش اقدام به دستفروشی می‌کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار