کرمانی امام جمعه بردسیر تاکید کرد:
راه‌اندازی مجموعه گهر‌زمین فرصت مهمی در بحث اشتغال شهرستان است/افراد جویای کار دنبال کسب مدارک تخصصی فنی باشند

حجت الاسلام کرمانی گفت: راه‌اندازی مجموعه گهر‌زمین فرصت مهمی در بحث اشتغال شهرستان است که طبق رای‌زنی‌های انجام شده با این مدیران، افراد جویای کار باید دنبال کسب مدارک تخصصی فنی باشند.
کرمان امام جمعه بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، حجت الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت: فرصت و حساب ویژه‌ای که خداوند برای بندگانش در ماه رمضان فراهم کرده بود گذشت و خوش‌به‌حال کسانی که بهره‌بردند.

 

وی به تاسیس سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی در سال ۵۸ اشاره کرد و افزود: سپاه شجره طیبه‌ای است که نقش موثر آن را از ابتدای تاسیس تاکنون در همه عرصه‌ها به ویژه امنیت و سازندگی شاهد بودیم.

 

امام جمعه بردسیر بیان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری نیروهای مسلح مانند دژ محکم و استوار و پناهگاه مردم هستند که بیانگر جایگاه بزرگ آن‌ها در جامعه است که این روز را به همه این عزیزان تبریک عرض می کنیم.

 

وی پنجم اردیبهشت سالروز شکست نیروهای آمریکایی در عملیات پنجه عقاب را یک اتفاق معجزه گونه دانست و تصریح کرد: دشمنان از محاسبات الهی غافلند و همین اشتباه محاسباتی دلیل شکست آمریکایی‌ها در طبس بود.

 

حجت الاسلام کرمانی دادگاهی شدن رئیس جمهور سابق آمریکا، روابط بین المللی ایران با کشور‌های عربی و منطقه، تشکیل قطب جدید ایران، سوریه و چین در مقابل آمریکا را از نشانه های ضعف آشکار آمریکا و افول سلطه آن در منطقه و دنیا برشمرد.

 

خطیب جمعه بردسیر از برخی مدیریت‌ها در کشور گلایه کرد و گفت: در سالی که مقام معظم رهبری مهار تورم را به عنوان نقشه راه معرفی کرده‌اند خودروسازان ۳۰ درصد قیمت خودرو را افزایش دادند که این جای تاسف و گلایه دارد.

 

وی تاکید کرد: اگر به تمام معنا مجموعه نظام در بخش های دولتی و خصوصی با مدیریت جهادی بیانیه گام دوم را اجرا کنند سنت الهی نیز در بحث اقتصادی جاری می‌شود و این جنگ را نیز با سربلندی پشت سر‌خواهیم گذاشت.

 

حجت الاسلام کرمانی در پایان به جوانان بردسیر توصیه کرد: راه‌اندازی مجموعه گهر‌زمین فرصت مهمی در بحث اشتغال شهرستان است که طبق رای‌زنی‌های انجام شده با این مدیران، افراد جویای کار باید دنبال کسب مدارک تخصصی فنی در زمینه‌هایی مثل مکانیک، جوشکاری و برق باشند تا در جذب صددرصدی نیروی بومی در این مجموعه مشکلی نباشد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار