با استفاده از نرم‌افزار "دیار مرد میدان"،
اسکان رایگان زائران سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان

معاون استاندار کرمان از اسکان رایگان زائران سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان خبر داد و گفت: زائران مرقد شهید سلیمانی نرم‌افزار "دیار مرد میدان" را نصب کنند.
گلزار شهدا کرمان

به گزارش سپهر بردسیر، علی بیگ‌زاده  در گفت‌وگو تسنیم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم قرار داریم و از مدت‌ها پیش استان کرمان برای برگزاری با شکوه این مراسم در حال آماده‌سازی است.

 

وی با اشاره به اینکه در بازه زمانی هشتم تا 18 دی‌ماه مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در کرمان برگزار می‌شود، گفت: یکی از کمیته‌های ذیل ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی استان کرمان، کمیته اسکان زائران و راهیان مکتب شهید سلیمانی است.

 

مسئول کمیته اسکان زائران و راهیان مکتب شهید سلیمانی با بیان اینکه این کمیته برای اسکان زائرانی که از خارج از کشور و دیگر استان‌ها در این ایام به کرمان می‌آیند، برنامه‌ریزی می‌کند، ادامه داد: در کنار ظرفیت مردم کرمان که در قالب گروه‌های جهادی و مردمی به میدان آمدند، حوزه دستگاه‌های دولت استان کرمان نیز با تمام توان پای کار هستند.

 

وی افزود: با دستور استاندار کرمان تمام امکانات حوزه دولت در استان کرمان که می‌توانست در این راستا مورد استفاده قرار گیرد از جمله تمامی مهمانسراها، مامورسراها و تمامی سالن‌هایی که به این منظور می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد به میدان آورده شده است.

 

بیگ‌زاده بیان کرد: مساجد، تکایا و برخی از کلاس‌های درس آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز برای اسکان زائران سومین سالگرد شهادت حاج قاسم آماده می‌شود تا بتوانیم میزبان خوبی برای زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه امسال در بحث اسکان زائران، اتفاق بسیار خوبی افتاده، گفت: با کمک جبهه مردمی نرم‌افزاری برای راهنمایی زائران آماده شد و زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی می‌توانند با نصب نرم‌افزار “دیار مرد میدان” از کافه بازار و یا وب سایت   www.dmmk.ir  از طرح اسکان رایگان زائران مزار حاج قاسم در ایام سومین سالگرد شهادت استفاده کنند.
 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با بیان اینکه کرمان آمادگی میزبانی میانگین روزانه از 20 هزار زائر را دارد، افزود: برنامه‌ریزی شده که در ایام سومین سالگرد شهادت حاج قاسم روزانه حداقل 20 هزار نفر اسکان داده شود و تمامی تکایا، مساجد، حسینیه‌ها و حتی سالن‌های ورزشی بری اسکان زائران در حال آماده شدن است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار