مدیرکل میراث فرهنگی استان اعلام کرد؛
برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی نوروزی در استان کرمان/ برپایی بازارچه صنایع دستی

مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت: جشنواره ها و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با حفظ شئونات ماه رمضان در ایام عید نوروز در استان برگزار خواهد شد.
ایستگاه نوروزی
به گزارش آسمان بردسیر، ایسنا نوشت: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از راه‌اندازی نرم‌افزار راهنمای مسافران در استان خبر داد و گفت: جشنواره ها و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با حفظ شئونات ماه رمضان در ایام عید نوروز در استان برگزار خواهد شد.

 

فریدون فعالی عصر امروز ۲۰ اسفندماه در پنجمین جلسه ستاد تسهیلات سفر استان کرمان اظهار کرد: جلسات این ستاد از دی ماه آغاز شده و ۱۴ کمیته برای میزبانی خوب گردشگران در استان تشکیل شده است.

 

او با بیان این مطلب که مرحله اول نظارت بر تاسیسات گردشگری به اتمام رسیده، تصریح کرد: ساماندهی اماکن تاریخی را در دستور کار قرار داده بودیم و اکنون باغ شاهزاده ماهان و ارگ بم نورپردازی شده اند.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از راه اندازی نرم‌افزار راهنمای مسافران در استان خبر داد و عنوان کرد: جشنواره ها و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با حفظ شئونات ماه رمضان در ایام عید برگزار خواهد شد. ضمن آنکه بازارچه صنایع دستی در بازار قلعه محمود برپا می شود.

 

او با تاکید براینکه تاسیسات گردشگری استان کرمان قوی تر از سنوات قبل خواهد بود، تصریح کرد: نوروز ایمنی را برای گردشگران ایجاد خواهیم کرد.

 

بردبار رئیس کمیته اسکان ستاد خدمات سفر استان کرمان نیز در این جلسه گفت: استان کرمان ۴۴۹ تاسیسات اقامتی با ۱۰ هزار و دو واحد برای پذیرایی از میهمانان نوروزی دارد.

 

وی ادامه داد: آموزش و پروررش استان کرمان نیز ۲۷۹۶ کلاس درس در قالب ۲۹۷ مدرسه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی دارد.

 

رضا فلاح رئیس کمیته امداد و نجات ستاد خدمات سفر استان کرمان نیز گفت: ۵۴۰۰ نفر روز نیروی امدادی در ایام نوروز (۲۴ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲) به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.

 

او با بیان اینکه انبارهای امدادی شارژ شده اند، تصریح کرد: پیشگیری از حوادث باید در اولویت کارها قرار گیرد، ضمن آنکه در سریعترین زمان ممکن باید حوادث را پوشش دهیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار