مدیرعامل آبفای استان کرمان؛
بیش‌ از ۴۰۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای شبکه فاضلاب در استان کرمان هزینه شده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: چهار هزار میلیارد و ۳۷۲ میلیون تومان برای اجرای ۱۵۴۴ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب تا پایان سال ۱۴۰۱در شهرهای کرمان، سیرجان، زرند، کهنوج، ماهان و پاریز هزینه شده است.
 

به گزارش آسمان بردسیر، ایسنا نوشت: علیرضا عبدیان مدیرعامل آبفای استان کرمان با اعلام این خبر اظهار کرد: ۱۲۰۰ کیلومتر از خطوط جمع‌آوری و انتقال فاضلاب در شهر کرمان تا پایان سال گذشته اجرا شد و بخش خصوصی و سرمایه گذار این طرح تاکنون ۷۰۰ کیلومتر از تعهدات خود را انجام داده و امیدواریم تا سال آینده این طرح به پایان برسد.

 

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش مشکلات زیست محیطی، بازچرخانی آب و کمک به صنایع استان عنوان کرد و افزود: طرح فاضلاب در شهر کرمان با پیشرفت ۴۶ درصد و در شهر زرند با ۵۰ درصد پیشرفت در حال اجراست و پایان این طرح ها مواهب بسیاری را برای مردم به همراه خواهد داشت.

 

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان ادامه داد: اجرای شبکه فاضلاب در شهر کهنوج ۵۰ درصد، جیرفت ۷۰ درصد و شهرهای ماهان و پاریز هر کدام ۱۵ درصد و بخش روستایی این طرح در پنج روستای استان نزدیک به ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

 

وی اجرای خطوط جمع آوری و انتقال فاضلاب در شهر سیرجان را به میزان ۳۵۰ کیلومتر بیان کرد و افزود: شبکه فاضلاب در سایر شهرهای در حال اجرای این طرح نیز بخوبی در حال پیشرفت است و در زرند ۲۵۰ کیلومتر، کهنوج ۱۲۰ کیلومتر، پاریز ۹۱ کیلومتر و ماهان ۳۰ کیلومتر تاکنون اجرا شده است.

 

عبدیان خاطرنشان کرد: حدود ۳۵ درصد از جمعیت شهر کهنوج،  ۲۵ درصد از جمعیت شهر کرمان و ۱۰ درصد در شهر سیرجان  تحت پوشش شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب قرار دارند و با پیشرفت پروژه به این رقم افزوده می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار