علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:
حرکت سخیف نشریه فرانسوی مورد نفرت تمامی آزادگان جهان است

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی نشان می‌دهد دولت های غربی، رهبری دینی را مانع اصلی در مقابل مقاصد شوم خود می‌دانند و این حرکت سخیف محکوم و منفور تمامی آزادگان جهان است.
علیمرادی

به گزارش آسمان بردسیر، حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگویی ضمن محکوم کردن اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی به ساحت رهبر معظم انقلاب، گفت: توهین نشریه هتاک فرانسوی علیه رهبری معظم انقلاب اسلامی نشان از درماندگی دولت فرانسه در اقدام علیه ایران اسلامی دارد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این اقدام هتاکانه نشان می‌دهد دولت های غربی، رهبری دینی را مانع اصلی در مقابل مقاصد شوم خود می‌دانند و این حرکت سخیف محکوم و منفور تمامی آزادگان جهان است.

[pullquote]دولت‌های غربی رهبری دینی را مانع مقاصد شوم خود می دانند[/pullquote]

وی با تأکید بر اینکه سازمان‌های بین‌المللی جهان اسلام باید موضوع را به صورت جدی  پیگیری کنند، عنوان کرد: اهانت به نماد، مقدسات، شخصیت‌های ملی، دروغ پراکنی و نفرت افکنی بر خلاف اصول و موازین حقوق بین الملل و آزادی بیان است.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی ابراز کرد: کشور فرانسه با ادعای آزادی و تمدن، بی‌شرمانه به باورهای پاک ملت‌ها توهین می‌کند و جسارت به مقدسات مسلمانان را در پیش گرفته است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: انتظار می رود وزارت امور خارجه کشورمان و دیگر دستگاه های مرتبط پاسخی درخور به این اقدام خصمانه دولت فرانسه و نشریات تحت هدایت این کشور را بدهند.

 

انتهای پیام / 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار