امام جمعه کرمان:
حضور مردم در مراسم سالگرد شهادت سردار دلها چشمگیر بود

امام جمعه کرمان در اجلاسیه سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مصلای کرمان از حضور چشمگیر مردم در مراسم سالگرد شهادت سردار دلها تقدیر کرد.
امام جمعه کرمان
به گزارش آسمان بردسیر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در اجلاسیه سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مصلای کرمان اظهارداشت: سردار سلیمانی مایه افتخار مردم کرمان و ایران است و محبت و توجهی که مردم نسبت به این شهید دارند قابل توجه است به طوری که در دهه مقاومت هزاران نفر از استان‌های مختلف کشور و کشورهای مختلف برای زیارت مرقد این شهید به کرمان آمدند.

 

وی گفت: یکی از مهمترین موارد در خصوص این شهید ترویج افکار این شهید بین نسل جوان و جامعه است، مکتب سلیمانی در تداوم گام سوم انقلاب تعریف شده است و او فردی بود که تمام زندگی خود را وقف انقلاب و اسلام و ایران کرد.

 

وی ادامه داد: توجه عملی به مکتب سلیمانی بسیار ارزشمند است و باید در این زمینه اقدام شود.

 

وی حضور مردم و زائران را در گلزار شهدای کرمان طی هفته گذشته بسیار با شکوه دانست و گفت: این حضور یعنی مردم پای انقلاب و نظام هستند و تلاش‌های دشمن بی اثر بوده است.

 

امام جمعه کرمان افزود: اخلاص و مردمداری و جهاد برای خدمت به مردم در شهید سلیمانی باید الگویی برای مردم و مسئولان باشد و تلاش کنیم که گام‌های مؤثری در راستای توسعه و پیشرفت برداریم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار