فرانشیز سالمندان در بیمارستان‌های دانشگاهی و دولتی صفر شد

سپهرآنلاین ،معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت:‌ برای صیانت مالی از سالمندان بالای ۶۵ سال، فرانشیز آنان در بیمارستان‌های دانشگاهی و دولتی صفر شده است.

به گزارش ایرنا از تامین اجتماعی، مهدی اسلامی در همایش سراسری کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور با بیان این که جنس خدمات درمانی با سایر خدمات و حمایت‌های این سازمان متفاوت است، افزود: خدمات درمانی تامین‌اجتماعی، پاسخ به یک نیاز آنی است و به همین سبب اهمیت آن برای بیمه‌شدگان و بازنشستگان، نسبت به سایر خدمات ملموس‌تر است و با جان افراد سروکار دارد.

وی ادامه داد: هر بیمه‌شده و افراد خانواده تحت تکفل وی، از نخستین روز بیمه شدن مشمول خدمات درمانی هستند و برای همین است که معمولاً درمان تامین‌اجتماعی را پیشانی و ویترین عملیاتی خدمات این سازمان معرفی می‌کنند.

اسلامی با یادآوری اینکه خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در دو بخش خدمات درمانی مستقیم و غیرمستقیم به بیمه‌شدگان و بازنشستگان ارائه می‌شود، افزود: بیش از ۴۰۰ مرکز درمانی اعم از بیمارستان، درمانگاه، کلینیک، پلی‌کلنیک و مراکز جراحی محدود در بخش درمان ملکی داریم که درمان در این مراکز رایگان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار