فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد:
پیاده روی مردمی در سالروز شهادت حاج قاسم از میدان شهداء تا گلزار شهدای کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به پاسداشت حماسه ۱۷ دی ماه (مراسم تشییع باشکوه شهید حاج قاسم سلیمانی)، پیاده روی مردمی در روز ۱۳ دی ماه سالروز شهادت ایشان از میدان شهداء تا گلزار شهدای کرمان برگزار می شود.
گلزار شهدا کرمان

به گزارش سپهر بردسیر، سردارمحمدعلی نظری در جلسه شورای اداری استان کرمان با موضوع برگزاری سومین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۸ دی ماه جاری برنامه های سالگرد برگزار می شود که برنامه های خوب و ویژه ای در سطح کشوری تدارک دیده شده و اکثر برنامه ها از شبکه های صدا و سیما پخش زنده خواهد بود.

 

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی جانش را برای نظام، انقلاب و مردم فدا کرد و مردمی که می آیند درک کرده اند که حاج قاسم از دنیا برید و همه دارائی اش را برای دفاع از انقلاب و نظام گذاشت.

 

نظری تصریح کرد: از فرمانداران شهرستان ها درخواست داریم برنامه های دهه مقاومت را قوی برگزار کنند و در طول این ۱۰ روز برنامه داشته باشند زیرا از خارج از استان زائر زیاد داریم.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بخش زیادی از برنامه های سالگرد توسط ستاد مردمی انجام می شود، گفت: ما کار پشتیبانی، تسهیل گری و برخی کارهای زیرساختی را با همراهی استاندار و راهنمائی های نماینده ولی فقیه در استان انجام می دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه در گلزار شهداء و بیت الزهرا عمده برنامه ها به عهده ستاد مردمی است، افزود: پیش بینی ها برای اسکان روزانه ۲۰ هزار زائر انجام و مکان هایی در نقاط مختلف کرمان در نظر گرفته شده و در لایه دوم برای اسکان ۴۰ هزار نفر و تجهیز مکان هایی از جمله سالن های ورزشی صورت گرفته و برای اسکان ۶۰ هزار نفر به ویژه در روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ دی ماه برنامه ریزی کرده ایم.

 

نظری اظهار کرد: باید همه دست به دست همه داده و پذیرائی از زائران حاج قاسم را به بهترین نحو انجام بدهیم تا شرمنده مردم نشویم.

 

وی با تاکید بر تبیین و ترویج مکتب حاج قاسم در طول سال، در پایان گفت: پیاده روی مردمی در روز ۱۳ دی ماه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، بعد از نماز ظهر و عصر از میدان شهداء تا گلزار شهدای کرمان برگزار می شود.

 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار