مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:
در مورد هنجار شکنی‌های برنامه انجمن معماری، خواستار پیگیری این موضوع از سوی مراجع قانونی هستیم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: درصورت هنجارشکنی افراد، سازمان ها، گروه ها و غیره برای اجرای برنامه، این مرکز طبق قانون به هنجارشکنان خدمتی ارائه نمی کند.
تالار فرهنگ و هنر کرمان
به گزارش آسمان‌بردسیر، محسن روحی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در گفت و گو با  ایرنا با اشاره به انجام برخی رفتارهای مغایر با شئونات اسلامی و حجاب و عفاف در یک برنامه اجرا شده در تالار فرهنگ و هنر کرمان تصریح کرد: قبل از اجرای این برنامه تعهدات اولیه مبنی بر رعایت حجاب توسط شرکت کنندگان اخذ و حتی تذکرات مسئولان تالار در حین اجرای برنامه نادیده گرفته شد که تعدادی از مخاطبان دست به اقدام هنجارشکنانه زدند.

 

وی درباره بهره‌گیری سایر بخش‌ها از این تالار بزرگ و مجهز بیان کرد: ضرورت جبران بخشی از هزینه های نگهداری مجموعه بزرگ تالار فرهنگ و هنر کرمان در کنار طراحی سالن های متعدد با امکانات مختلف باعث شده تا نهادهای مختلفی از ظرفیت سالن‌های این تالار با پرداخت هزینه استفاده کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطر نشان کرد: نظارت بر محتوای برنامه و مخاطبان هر برنامه برای رعایت پوشش و سایر مسائل به عهده برگزار کنندگان است که قبل از برگزاری تذکرات و تعهدات انجام می شود.

 

وی تاکید کرد: در مورد هنجار شکنی هایی که در برنامه انجمن معماری روز پنجشنبه انجام شد، خواستار پیگیری این موضوع از سوی مراجع قانونی و ارائه توضیحات این انجمن به مراجع ذیربط هستیم.

 

روحی افزود: از واگذاری سالن های همایش وگالری ها به این انجمن تا اطلاع ثانوی خودداری می شود.

 

تالار فرهنگ و هنر یکی از مجهزترین تالارهای کشور در خیابان شعید صدوقی کرمان قرار گرفته و در بهمن سال ۱۴۰۱ پس از ۱۳ سال به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار