مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کرمان در مراسم معارفه امام جمعه باغین:
نماز جمعه نشان دهنده ی مسائل فرهنگی جامعه است/هر طرح و پروژه ای که قرار است اجرا شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان در مراسم معارفه امام جمعه ی جدید باغین گفت : نماز جمعه نشان دهنده ی مسائل فرهنگی جامعه است.
نماز جمعه

به گزارش آسمان بردسیر، حضور حجت الاسلام و المسلمین علی حسنی سعدی مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان در مراسم معارفه امام جمعه ی جدید باغین با اشاره به اینکه نمار جمعه قلب تپنده ی فرهنگی شهرهاست، گفت : نماز جمعه نشان دهنده ی مسائل فرهنگی جامعه است.

 

وی ادامه داد: اگر جمعیت حاضر در نمازجمعه کم باشد به این معنی است که مسائل فرهنگی شهر ضعیف است و مساجد خوب کار نمی کنند.

 

حجت الاسلام حسنی سعدی بیان داشت: البته امام جمعه به تنهایی نمی تواند شق القمر کند همه باید کمک کنند و نمازجمعه میزان ارزیابی فرهنگی یک شهر است. 

 

وی با تاکید بر حضور جوانان و نوجوانان در فرآیند نماز جمعه خاطر نشان کرد: مسئله ی اول اینکه در همه ی برنامه های فرهنگی باید مسائل کودکان و نوجوانان در آن دیده شود و ورود جوانان به این برنامه ها را فراهم شود.

 

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان افزود: دومین مسئله مهم این است هر طرح و پروژه ای که قرار است اجرا شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

 

وی با اشاره به اهمین پیوست فرهنگی در کلیه ی مسائل بیان داشت: حتی مسائل اقتصادی خانواده بدون داشتن پیوست فرهنگی به از هم پاشیدگی خانواده می انجامد زیرا اشتباه در مسائل فرهنگی باعث می شود یک نسل را از دست بدهیم. 

 

این مراسم که با حضور باشکوه مردم بردسیر و باغین برگزار شد، از زحمات 5 ساله حجت الاسلام عباس اسماعیل زاده قدردانی و حجت الاسلام والمسلیمن دکتر اناری به عنوان امام جمعه ی جدید باغین معرفی شد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار